علت تهوع و استفراغ در دیالیز چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 برای درمان نارسایی کلیهدیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، این کار را می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر بلکه برخی از عوارض جانبی را، استفراغ و تهوع در دو نشانه از آن هستند. پس چه دلیل از تهوع و استفراغ در دیالیز است؟

در واقع تهوع و استفراغ در بیماران دیالیز بسیار معمول است و از آن است که اغلب به سندرم عدم تعادل دیالیز به علت. معمولا، آنها نمی خواهند برای یک مدت طولانی دوام و بیماران می توانند با داروهای مناسب بهبود می یابند. اما بعضی اوقات ممکن است توسط وخامت مستمر از عملکرد کلیه ایجاد می شود. برای این وضعیت، آنها تبدیل خواهد شد بدتر با توابع کلیه پایین می رود. در این صورت، اگر بیمار دیالیزی می توانند کافی می کنید، علائم بیشتری رخ خواهد داد.

بنابراین به عنوان یک بیمار که تحت درمان با دیالیز، شما باید برای اطمینان از دیالیز کافی است که می تواند به شما کمک کند خطر ابتلا به عوارض جانبی را کاهش دهد. سپس، به یاد داشته باشید برای کنترل وزن بدن در طول جلسات دیالیز و نظارت بر مصرف آب برای جلوگیری از احتباس مایعات بیش از حد. غذاها ندارد و یا اجتناب از خوردن بیش از حد در طول دیالیز. آیا غذاهای شیرین قبل از دیالیز ندارد.

با این حال، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل کاملا، راهنمایی بالا کافی نیست، شما باید کمک از دیگر درمان به دنبال. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، آن را نیز می تواند عوارض جانبی دیالیز کاهش می دهد. علاوه بر این، می توانید بار دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. اما از آن است که مناسب برای افرادی که هیچ خروجی ادرار نیست، به طوری که قبل از آن شما می توانید آن را دریافت، اثر درمانی بهتر می تواند دست یابد.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به چت با دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما را ترک نمی کنیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: برای درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 2057
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: